full rulle!

Skrivet den i Allmänt
Idag har allting bara gått i ett. Jag sov hos vilma i natt som sagt så jag var riktigt trött och jag är lite fökyld med vilket inte gjorde saken bättre. Så hela skoldagen gick jag typ runt som en sengångare på en annan planet. Det var liksom bara att kämpa sig igenom dagen. Sen gick jag, ida och elin ner till hemmakväll och hyrde film och köpte Ben & Jerry´s. Perfekt var det. Så vi tittade på Love and other drugs. Lite humoristisk film. Elin drog och Vilma kom. Då spelade vi ligretto och sedan drog hon med. Vi började rota i gamla grejer som vi skulle skänka. Då hitta jag bland annat ett gamalt fotoalbum från när jag var liten. Så söta bilder. Kan inte sluta skratta heller. Nu ska ida sova här så blir en grym kväll. puss<3
Vi träna lite med :)
Kommer ihåg alla roliga minnen från min barndom. Min underbara familj! den bästa släkten med mina fantastiska kusiner! och även andra nära och kära! I will never forget!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0