fredagen är här!

Skrivet den i Allmänt
Gillar fredagar! Då får man ledigt. Så gött. Dagen har gott ganska snabbt tycker jag. Ganska hårt arbete så jag är nöjd med mig själv. Inget direkt speciellt som hände i skolan. Utan bara en vanlig skön fredag. Så kom jag hem och fick träffa Stefans nya flickvän. Hon var jättefin och verkade väldigt snäll. Så det här kommer att bli bra. Så grattis Stefan! Har också spenderat eftermiddagen med att göra en bokanalys och försöker få fram rätt ord och formuleringar. Inte så lätt men jag tror att jag klarar mig igenom det med. Nu är det snart dags på för kalas hos Svenssons. Det är Tova som har fyllt år. Så ska åka bort och sjunga extra högt för henne. Så är det min andra kusin Viktors födelsedag idag så har grattat honom. Och så är det lilla Wilma som har blivit tonåring och allt idag med. Så grattis till dig med goding. puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0