Förberedelser!

Skrivet den i Allmänt
Snart bär det av mot kallare men förhoppningsvis soligare länder. På fredag tar jag, min mamma och syster flygplanet till Tyskarnas land. Där träffar vi pappa som har mässa med Thomas Sabo. (som alltså tar bilen i morgon med alla saker så jag måste ha packat klart i kväll) Så går vi på stan i München på lördagen och sen på söndag blir det mässa för våran del också. Första gången för mig och Fannie. Spännande! Senare den eftermiddagen tar vi bilden ner mot alperna i Österrike :) Så blir det tre fullspäckade dagar där. Kan ju inte bli bättre! Så nu ska väskan packas halvt full så att man får plats med lite nya grejer också :)
Kommer klä mig både mysigt och uppklätt
(det här är då så långt jag kommit... ...måste öka takten lite) :)

Postat av: Nelly

Ha det så bra!:D<33

2012-02-08 @ 15:05:17
URL: http://nellysegerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0