Amazing

Skrivet den i Allmänt
Det går sjukt bra nu kan man säga. Hänger med hyfsat väldigt bra i skolan och allt annat flyter på perfekt. Så idag har det inte hänt så mycket  i skolan förrutom att jag gick med en liten spricka i byxorna :) Visste inte om det men det var inte stort och syntes som tur var inte så jag behövde inte oroa mig. Har haft väldigt roligt idag så kan vi säga. När jag kom hem gick jag ut och satte mig i solen med lurarna på och boken elsas värld. Kunde inte bli så mycket bättre. Njuter av varje sekund som solen visar sig. Jag tror att våren börjar närma sig. Så var Carolina och Stefan här och hälsa på. Dom passar perfekt ihop och Carolina är hur snäll och gullig som helst. Så det kommer bli ett antal timmar mer med dom tror jag. Så är jätteglad för deras skull. Ser fram emot morgondagen! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0