Victora´s Secret Fashion Show

Skrivet den i Inspiration
Jag vet att det är ganska sent att nämna det nu men VS fashion show 2012 var den 4 december i USA och man kunde gå upp sent på natten för att se den live. Just den dagen var jag sjukt trött och orkade verkligen inte gå upp. Men jag laddade ner hela showen så snabbt jag kunde och nerladdningen tog slut igår. Det tog sjukt lång tid av någon anledning om det var datorn eller just den filen som var seg det vet jag inte men skit samma. Jag har nu i alla fall sett världens mest spektakulära fashion show och blev inte ett dugg besviken. Det fanns nog inte en enda utgång som var ful och tjejerna är ju helt otroligt snygga. Alla underkläder var pimpade till max och man får bara "WOW" känslan i sig. Det blir bara bättre och bättre för varje år som går. Så ni som inte har sett den än gör det. Och till er som har sett den så antar jag att ni tycker likadant.
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0