Utförsäljningen

Skrivet den i Vardag
Idag var det fullt med folk på Tp-huset för att köpa massa med Thomas Sabo smycken. Jag var där från fyra och hjälpte till. Det var folk fram till 8. Mellan 4-5 var det helt fullt med männsikor och man sprang och fixade grejer från höger till vänster. Men det är så det ska vara. Riktigt roligt att så mycket folk kom och handlade. Det gjorde oss glada. Men det var varmt och jag hade ätit lite dåligt så runt åtta var det bara "jag måste få mat nuuuu"! Men det fick jag ju med så då blev jag glad igen. Så det var en riktigt lyckad kväll.
 
Och till alla som inte var där har ni chansen nästa vecka också. På torsdagen mellan 4-8 har vi öppet på Tp-huset för alla! Det är bara och komma. Och det kommer ha kommit hem en hel del grejer till så även om mycket gick åt i dag så kommer det finnas fina grejer nästa vecka med. Kom gärna in då med :)
 
Vimmel bilder
Bästa Stefan!
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0