My 2012

Skrivet den i Allmänt
Nu kommer en återblick på detta året. Det har hänt mycket och nu vill jag inte lyfta fram dåliga grejer utan det som har varit bra.
 
Januari

Började dom första timmarna på året med ett härligt gäng här hemma på tolvan.
 Det fortsatte sen med ett stort fokus på tennisen.
 
 
Februari:

I februari var det första gången som jag och syrran fick hänga med och träffa Thomas Sabo själv i Tyskland, så det var fest och sen vidare ner till Österrike för lite skidor. RIktigt lyckad tripp. Det var också kallt och snö när vi kom hem vilket vi utnytjade också :)
 
Mars:

Snön började töa bort och jag åkte till Stockholm med bästa gänget. Det var familjen+Tilde+William. Vi var och såg Avicii och det var riktigt roligt och mäktigt. Kommer jag aldrig glömma.
 
 
April:

Vi drog oss mot lite varmare breddgrader och besökte Barcelona.

 
Maj:
 
Maj började med en välbehövlig resa till Madrid. Det var jag och Carro som flög ner och hängde med Stefan och de svenska tennistjejerna där eftersom att dom tävla. Jag och Carro var självklart ute och shoppa lite med.
 
Den fortsatte sen med den bästa födelsedagsfesten en 14 åring kan tänka sig. Det var jag och pappa som hade Camoglam fest med alla vänner och nära och kära. Det är något oförglömligt. Dag 2 var ju dessutom Volleyboll vilket inte gjorde det sämre!
 
Juni:
 
Först var det Student för Rasmus och sen avslutning för våran del med. Äntligen var det sommar!!
 
Den månaden hann jag också med att åka till Båstad och fira midsommar+ gå på Jacobs Konfirmation.
 
 
 
Juli:

Det bar sen av mot Båstad igen för att jobba och hjälpa till lite och sen veckan där på spela Gothia cup.
Jag fick ju sen tyvärr åka från Gothia med hjärnaskakning vilket var ganska läskigt faktiskt. Jag blev då hämtad av pappa på sjukhuset och åkte med han ner till Båstad igen. Då fler här i från stan hunnit komma ner. Det var bland annat min galna kusin.
 
 
Det var sen skönt häng närmare  stan igen.
 
Augusti:

Då var vi mest hemma och njöt av sista delen av lovet. Innan skolan började igen och jag var inte längre minst på skolan.
 
September:
 

Modevisning,Liseberg,Parovecka,Maskeradloppet,två seriesegrar och ett stort släktkals är inte dåligt de!
 
 
Oktober:
 

Ännu en modevisning och en resa till Fuerteventura.
 
November:
 

Elfsborg lyckades ta hem det efterlängtade SM-GULDET! Jag var på matchen och fick uppleva den otroliga känslan. Fick också uppleva den bästa showen man kan tänka sig. Det var självklart SWEDISH HOUSE MAFIA som stog för den. Något som kommer finnas kvar länge!
 
December:
 

Första december bar det upp mot Stockholm med kusinerna och moster för en mysig helg.
Sen fylldes månaden med mycket julförberedelser och annat skoj.
Det var sen julavslutning och jul.
 
I stora delar var det såhär mitt år såg ut. Måste säga att det har varit ett ganska bra år och det har gått väldigt fort. För min del har det också varit ett väldigt jobbigt år på några sätt men det syns inte på bilderna och det är något som hålls inom mig. Så vi får la hoppas att 2013 blir bra! Det ska firas in i alla fall.
 


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0