Julafton part 2

Skrivet den i Vardag

Dagen fortsatte med att åka ut till farfar. Där blev det först Kalle anka och fika. Att det saknades delar på tomtens verkstad gjorde mig faktiskt lite ledsen. Tycker hela grejen med det har varit ganska löjlig. Men man får la gilla läget. Jag, pappa och farfar åkte sen till södra vings kyrka för att gå på julbön. Eftersom att jag ska konfirmera mig så måste man gå tre tillfällen till kyrkan under julhelgen så det är ju bara att göra det. När vi kom hem dröjde det inte länge för en tomten kom och det var inte lite paket vi fick. Sen blev det gott älgkött och lutfisk som är tradition för våran familj att alltid äta på julafton. Det slår all julmat som finns. Det blev lite spel och busande och efter en riktigt mysig kväll åkte vi hem. Jag har tagit jättemycket bilder men hinner inte lägga in dom i datorn nu så det får ni se senare. I morgon är det full späckat program med massa roliga grejer!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0