Fighter

Skrivet den i Sport

Idag när jag vakna var det både irritation och ilska som kretsade i huvudet, men också vinnarskallen trädde fram. Jag var glad men otroligt taggad och jag ville verkligen vinna. Som de flesta runt mig vet har mina nerver tagit över när jag har spelat match men idag visade jag att den sidan var borta. Jag tvekade inte utan visade vad jag faktiskt kan. Det kom några riktigt onödiga missar då och då men jag är nöjd. Att marginalerna sen inte var på min sida kan jag inte hjälpa men det var sjukt kul att spela. Jag vann första med 6-4 förlora andra med 4-6 och när sista setet skulle börja kände jag att jag aldrig skulle orka. Min hosta tog över och kroppen var helt slut. Men viljan gav sig inte. Jag räddade mer än 3 matchbollar och ledde sista setet med 6-5 då kom nerverna in och jag förlora sen tiebreaket till sist. Att jag överhuvudtaget orkade fortsätta är jag ganska förvånad över. Men efter 2 och en halv timmes match är man ganska sliten. Så eftermiddagen har varit lugn. Men jag kom ju trea och det är inte så dåligt det. Nästa gång blir det vinst.
Jag tackar nära och kära som har stöttat mig. Speciellt coach steevs. Kungen är han!


Postat av: Fanny

Du är bäst Molly! Så duktig är du! Saknar dig min lilla kämpe!

Svar: Åå bästa Fanny! Du är min inspiration! Saknar dig med, behöver träffa dig snart!
Molly

2013-01-09 @ 10:04:48
URL: http://highlight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0