Look at the past as a good time!

Skrivet den i Allmänt
fullrulle kan man kalla denna veckan. Känns som att det var måndag typ igår. Men det var det ju inte som tur va! Har varit träning varje dag och även match. Viktigt match igen mot Svenljunga denna gången. åå vad nöjd jag är med den matchen alltså.
1.jag var lagkapten
2.jag var så nervös, men tog mig samman och gjorde min livs bästa match
3.det var grym stämning i laget
4.jag gjorde mål
5. OCH VI VANN!
Men det har ju inte bara varit match. Lite skola ockå. Det har gått ganska bra men har varit otroligt trött. Hela dagarna. Men enrgin kommer la någon gång.
I morgon har vi i alla fall skolfoto. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.Det går nog bra tror jag. Men först är det lite vanliga lektioner... roligt! Sov gott allihopa!
 

Postat av: Daddy Cool

Ja! Vilken match Du gjorde! Daddy ovanligt stolt!

2012-09-03 @ 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0