Vinst!

Skrivet den i Allmänt
Borås tog hem segern med 96-85. Det var en spännande match och något som jag inte är så van vid. Så det här kommer göras om. Riktigt roligt! Ska nu hålla mig inne hela kvällen. Är skit väder! ussch, vill inte ha snö! Men jag ska inte behöva dras med det länge till. Får också sällskap av en go tjej ikväll. Blir toppen!
En bra inställning gör allt lättare!
Ps. fick frågor om jag solar mycket och vart? Det var första gången jag gjorde det och jag vet inte riktigt vad stället hette men det var här i Ulricehamn.

Postat av: Lisa

hej :) inte för att vara taskig nu, ja älskar din blogg och sånt men ja tycker inte att de är bra att sola solarium varför är du inte nöjd med den du redan är? för ja tycker att du är jätte fin som du är!!!! :) <33

2012-04-07 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0