Tjenis

Skrivet den i Allmänt
puhh, andas ut efter en lång dag. Började med att jag vakna vid åtta ungefär av att det plinga till i mobilen. Det var min kära kusin Viktor som skicka. Då var hela dagen igång. Jag har nämligen svårt att somna om så då fick jag ligga vaken istället. Tog en snabbdusch, sminka mig, tog på mig, sprang upp och locka håret, tryckte i mig en macka, borsta tänderna och åkte till Borås. Vi tittade på Sofia Arvidssons match som var riktigt spännande och jämn men hon vann till slut :) Vi åt lunch i borås hallen och hängde med gött folk. Vi hann också titta lite på Johanna Larssons match innan vi åkte in mot Ulricehamn igen. Väl framme så var det kalas på gång. Mysigt! Nu är jag precis klar med So-läxan tills i morgon och tänker nu sätta på lite solsidan. Sämre kan man ju ha det.

Postat av: Clara

Hej! Hur lockar du ditt hår? :) väldigt bra blogg förresten!

2012-04-22 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0