Thanks god it´s weekend!

Skrivet den i Allmänt
Jaha helgen är här. Ingen som klagar direkt. Min dag har varit bra. Pappa var med i skolan idag. För den här veckan var det åhörarvecka vilket innebär att alla föräldrar som vill får komma och vara med på lektionerna och så. Pappa var med på två lektioner och han skötte sig :) Det var roligt att ha med han. jag skäms inte direkt för honom. Efter att han hade gått så var det ganska lugnt. Jag höll på att somna i uppehåll men jag höll mig vaken det sista. Efter skolan gick jag och min kusin Jacob och åt på torgstallet. Där satt jag och han i över en timme och bara prata och snacka. Han är riktigt skön så det var en perfekt "efterskolan lunch" :) Somna sen när jag kom hem. Har sovit till typ nu och snart kommer Mathilda Malm som ska sova här. Mycket bra fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0