Svar del 1

Skrivet den i Allmänt
Hur lockar du ditt hår?
Jag använder mig av en våg-tång och lockar hela håret. Viktigt när man lockar håret är att alltid använda värmeskydd!

Vad är din högsta dröm?
Det är en riktigt bra fråga, det är mycket jag vill. men jag tror det är att aldrig bli riktigt sjuk i typ cancer eller något för det skulle vara fruktansvärt!

Bästa skönhetstips?
Just med skönhet så har humöret mycket med det att göra. Så är man glad och utstrålar glädje syns det tydligt och du känner dig finare.

Bästa sminktips?
Använd dig av bra sminknings produkter men även att vara noga med att tvätta bort sminket när du ska sova.

Bästa hårtips?
Var försiktig med ditt hår och slit inte på det för mycket. Platta så lite som möjligt men är det ett måste tänk som sagt på värmeskydd. Super viktigt :)

Hur ofta sminkar du dig?
Jag sminkar mig i stort sätt varje dag. Jag har det inte om jag bara går hemma men annars så har jag allt lite hela tiden.

Vad hatar du mest?
Jag tycker hata är ett stort ord men något som jag "hatar" är regn. Det tycker jag känns onödigt. Vill hällre ha antingen jättevarmt och soligt eller kallt och mycket snö.


Vad älskar du mest?
Jag älskar mycket, men William han är obeskrivlig. Han är en helt fantastisk person och jag tycker det är jätteroligt att vara med honom. Han ger mig energi och gör mig glad bara genom att le. Så vad som än händer så kommer jag alltid älska honom<3


Vem är det som har dött?
Det är en liten kille som hette Wilmer. Han var 4 år och dog i cancer.

Känner du han?
Jag känner han inte väl men jag träffa han några gånger och han var verkligen en jätteskön kille. Det är också Stefans (min tennistränare) brors son så jag tycker det är hemskt att detta hände dom!


Oskuld?
ja

Vad tycker du om att folk ljuger?
Lögner är något som jag verkligen inte gillar. Även skitsnack är något som gör mig grymt irriterad. Jag förstår inte grejen med det. Var ärlig och säg istället som du tycker. Låt dig inte styras av någon annan och gör det som kommer löna sig i längden. Tänk efter innan du säger något så att det inte blir fel för det kan leda till problem!



Resten av svaren kommer när jag har tid :)












Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0