Starships were meant to fly....

Skrivet den i Allmänt
åå vad roligt att det ska regna hela tiden... nej kanske inte men jag skiner och försöker göra allt bra ändå. Torsdagar är ju aldrig speciellt jobbiga och det var inte den här heller. Satt mest och bara prata. Jätteskönt att slippa anstränga sig så mycket en sån här dag. Har också vart i Stefans och Carros lägenhet och vattnat deras blommor eftersom att dom är i Dubai. Det var mysigt att komma dit även om jag var själv. En sån lägenhet vill jag med ha :) Nu sitter jag hemma och ska försöka förstå mig på matten tills i morgon. Jag klarar nog detta... Ska senare iväg på domarkurs med fotbollen uppe i fotbollshallen. Det blir nog bra. Jag tänker ju inte ha en karriär som dommare men att hjälpa till gör jag gärna.


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0