Spanien next!

Skrivet den i Resor
Då äntligen ska vi åka ner i Europa för några dagar i Barcelona. Ska bli riktigt skönt. Det kanske inte kommer vara toppen väder hela tiden men bara att komma iväg är det jag behöver nu. Slippa tänka på något och bara njuta. Så nu är det en glad Molly som packar och ordnar det sista. Vi ska först åka bil en stund för vi ska nämligen flyga från Skavsta. Så det kanske kommer ett inlägg senare fast vill inte lova något. Säger också redan nu att jag förmodligen inte kommer blogga någonting nerifrån spanien. Kommer stänga av mobilen och datorn kommer jag bara använda till film :) Så jag bloggar när jag kommer hem vilket är på lördag :) Ha ett riktigt bra påsklov alla som har det och ni andra får också ha det riktigt bra! ciao!

Postat av: malin som säger hejdå!

hej du bortskämda duckffaceunge!:D kul att se att du pusslade ihop ditt duckface och började blogga igen nu tänker jag sluta läsa din blogg! för min dator håller på att krascha pga dina idiotiskt korkade miner!:/ men om du tar dig chansen att läsa detta ( om du nu ens kan läsa ) så bryr sig ingen om du åker till spanien för du får vad du än pekar på dina kompisar e alla fake och snackar skit om dig bakom din rygg! tro mig jag vet...ida du vet ida F hon snackar skit om dig o elin e bara med dig för att bli cool och din kille undviker dig i skolan..han kanske skäms över ditt duck/finnface?

2012-04-13 @ 21:40:16
Postat av: moa jansson

asså malin som säger hejdå, seriöst håll käften för fan. Molly är sjukt fin och hon ska vara stolt över sitt utseende. Detta är sjukt lågt och det beror omogenhet. Sluta trycka ner på alla andra fuckface. seriöst, käften. Jag blir så lack på sån här skit. SNälla molly bry dig inte för du är underbar på ditt sätt. ''malin som säger hejdå' är bara avundsjuk och sjukt omogen och kan inte veta bättre så hon trycker ner på andra för att höja sig själv vilket hon INTE gör. det visar bara hur dum hon är.



puss på dig molly. hihi nu fick jag ur lite ilska (a)

2012-04-14 @ 11:39:23
URL: http://tusenstjarnor.devote.se
Postat av: Fanny Thai

Molly jag tycker att du bara ska struta i "Malin"! Du är sjukt fin både på insidan och utsidan ska du veta! Hon Malin är säkert jätte avundsjuk på dig och därför skriver hon sånna dumma saker till dig, men glöm inte att du alltid har nära och kära som gillar dig precis som du är, hoppas att detta hjälper lite iallafall, puss!

2012-04-14 @ 18:24:53
URL: http://fannythaii.blogg.se/
Postat av: Thea Gresberg

Molly ta inte åt dig!

Hon är bara avundsjuk på dig. Jag tycker du är super fin och du ska vara stolt över hur du ser ut. Jag är säker på att du är en helt underbar person.

Ta vara på personerna dom du har omkring dig. Kram Thea.

2012-04-14 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0