Ledigt!

Skrivet den i Allmänt
Nu är det lov och ledighet som gäller. Shiiit vad det var nödvändigt nu. Jag behöver vila och bara hitta på roliga saker. YES, är det som kretsar i mitt huvud. Dagen har varit väldigt lugn. Började med att vi var ett gäng tjejer som hade bakat till hela klassen så vi hade med kakor till klassrådet. Det var faktiskt gott också. Så var det två lektioner sen tennis för min del. Åkte upp och hade inget annat än "tennis" i mitt huvud vilket gjorde att jag spela grymt bra. Det är något som släpper från mig nu den så kallade "kontrollen". Jag bara kör! Har också jobbat idag. Hos mamma på hennes salong. jag hjälpte till med sånt som de andra inte hade tid med. riktigt skönt att gå runt där och pyssla lite. Åkte hem och bytte om för träning igen. tennis igen! Gjorde mitt livs träning. Jag var så pigg fast ändå liksom lugn. haha, vet inte hur jag ska beskriva det men jag var bra! Så i stort sätt så är det riktigt bra med mig. går inte runt och tänker längre utan bara kör! bättre sätt tycker jag! allt löser sig på ett eller annat sätt!
workwork!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0