Jag tar ingen skit

Skrivet den i Allmänt
jaha du "Malin" du var tillbaka. Det verkar ju som att du inte har ett roligare liv än att kommentera andras utsende och liv. Du har gett dig på fel tjej! Om du försöker få mig sårad, ledsen och arg så har du inte lyckats speciellt bra. Jag har ju hellre ett "Duckface" än ett "Fuckface" :) Om du stör dig så mycket på mig skit i att gå in här då. Du har ju faktiskt ett val. Jag har inte valt hur jag lever och jag tänker inte skämmas för det heller. Man ska inte behöva få skit för att man har det bra! Och tycker du att jag är ful så kan du tycka det! Det viktigaste är att jag är nöjd själv och det är jag så har inget mer att säga om det! Har satt på mig en "glasbubbla" runt huvudet så allt du säger studsar bort från mig :) You are a small one!
vill tacka alla som komenterar och bryr sig.


Postat av: Wilma Danielsson.

Rätt sagt molly! <3

2012-04-14 @ 18:51:36
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/
Postat av: malin

okej, bra självförtroende du har..erkänner :) knske va lite dum men berättade hur jag känner vad jag tycker ska sluta gå in på bloggen tror jag och allt jag sa va sant om dina vänner, speciellt ida...hon snackar skit om dig jag var där den gången jag hörde henne...jag e faktiskt ledsen! Och jag överdrev om duckfacet jag erkänner du e faktiskt ganska fin...

2012-04-14 @ 21:59:17
Postat av: Wilma Danielsson.

'malin' Nu kan du ju komma fram och erkänna vem du igentligen är.

2012-04-15 @ 10:46:49
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/
Postat av: Alwa Berner

Go girl!

2012-04-16 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0