I am sad

Skrivet den i Allmänt

Tårarna sprutar. Dag som natt. Det här är ett helvete. FML.....


Postat av: Anonym

Fyy, stackarn! :( <3 <3 <3

2012-04-29 @ 08:56:32
Postat av: Ingrid

Du klarar det. Kom ihåg du är stark! <3

2012-04-29 @ 12:01:06
Postat av: Jonna

asså molly.... Du vet att jag alltid finns på din sida men jag tycker faktiskt att du överreagerar lite! Du är inte värd han.... han är så mycket bättre! och så att du vet (bara för att få dig på bättre humör) hela fucking skolan typ hatar dig din blaskiga lille rika jävel!Du vill typ bara skryta... och jag brukar se på dig, och tänka "fan molly skaffa dig ett fucking liiiiiv". dina vänner är med dig för dom vågar inte lämna dig (för du skulle bli ledsen) och dom är med dig för att du är rik och för att dom vill ha uppmärksamhet! Det fattar ju vem som helst!

Just sayíng!

Men så du vet jag finns alltid vid din sida molly Love u pussar Jonna

2012-04-29 @ 21:09:59
Postat av: Elin

Hahhahaha, Jonna (om du nu heter det egentligen) allvarligt ? Skaffa ett liv... Ja, Molly och hennes familj har pengar som räcker till mat och allt det där. Men det är något jag beundrar med henne. Hon skryter aldrig om att hon kan få typ vad hon vill ! Hatar såna tjejer som går och skryter om att dom har pengar! Inte bästa kommentaren att "framföra" min åsikt...Men jag var tvungen! Åå, Molly ! Samla dig nu, du förtjänar ett "härligt liv" ! Hehe! Skit i alla tjejer som hackar på dig ! Det kommer alltid finnas sånna...Men jag vet att du är tillräckligt stark och bryr dig inte om sånt! KRAM Elin

2012-05-01 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0