Glad påsk!

Skrivet den i Allmänt
Glad påsk allihopa! Hoppas ni har och kommer ha en fortsatt bra påsk. Själv så vaknade jag tidigt idag på grund av att jag skulle till Göteborg för att kolla på Sm i tennis. Det var många av mina kompisar som spela så ville stötta dom. För de flesta gick det väldigt bra och jag tycker alla är super duktiga så det var riktigt roligt att träffa dom igen. När jag kom hem sov jag. Var riktigt trött och behövde ladda upp för kvällen. Vi ska nämligen ha gäster här så det blir fullt ös! Så nu är det mycket förberedelser. Ha det riktigt bra! puss<3
Lisa: jag vet att det kan vara dåligt att sola solarium men jag gjorde det för att eftersom att vi ska till Barcelona i morgon ville jga liksom "förbereda" kroppen för värme eller vad man ska säga. Så det var anledningen. sen får du tycka vad du vill om det var bra eller dåligt :) Tack för din kommentar! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0