Exuviance

Skrivet den i Mollys tips
När jag ändå är igång så tänkte jag vända mig till er som har problem med hyn. svår acne eller rent av "tånårshy". Jag har inte direkt stans bästa hy men den blir bättre och bättre. Jag använder mig av dessa produkter varje dag. Det tar tid på morgon och kväll men det är värt det. Tro mig!

Postat av: Frida

Hej vad kul med tips på din blogg, det är jättekul att läsa!

Undrar vart du köpt produkterna ovan, vad de exakt heter och är & priset :)

Du kan svara på det nästa vecka i frågestunden om du vill, skulle vara jättesnällt.

Du har en jättebra blogg också och den är jättekul att läsa verkligen :)

Kram Frida

2012-04-15 @ 17:52:41
Postat av: Anonym

Hej, haft problem hy tidigare.

Som jag förstår har du gått till Parelle, då utbudet i U-port inte är så stort, jag skulle starkt rekomendera en riktig klinik med bättre produkter. Ett tips på Peter Thomas Roth som är grymma eller Dermalogica. Tänk över saken ;) kram

2012-04-15 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0