Barcelona

Skrivet den i Resor
Att åka bort var precis det jag behövde. Bara släppa allting och dra iväg i några dagar. Jag mår hur bra som helst och mitt självförtroende är på topp. Så härligt att komma tillbaka till "vanliga Molly". För det här är jag. Jag är den positiva och lite lätt crazy och det är jag glad över. Inget som jag går runt och funderar på utan lever i nuet.
Min resa har varit helt underbar. Jag har fått sol mot kroppen för första gången på ett tag! Det kan man inte klaga på. Det har vart en händelsefull resa med mycket sevärdigheter men såklart också lite shopping. Det blev spontana byten av boende ett antal gånger och lite galna saker hände men det ingår i ordet "semseter". Om ni vill veta mer detaljrikt kan ni kommentera så slänger jag in ett helt inlägg med bara text men nu kommer en bildbomb :)
Enjoy
Första stället som inte direkt inponerade på oss.
Alltid bra att ladda upp med mycket energi :)
Camp Nou
Sagrada Familia
Bra combo :)

Postat av: Julia

Gud vilka härliga bilder! Det ser ut som att ni har haft toppenbra?! Kram Julia

2012-04-15 @ 10:31:44
URL: http://juliastroms.blogg.se/
Postat av: Tilde Berglund

Hej Molly! Vad det roligt i Barcelona. Det ser så härligt ut tycker jag. Hur hade ni det och hur bodde ni?Det var fina bilder du hade tagit. Hur var det på Barcelona matchen vann dom eller förlorade dom? Kram Tilde Berglund

2012-04-16 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0