Back on track Bitches!

Skrivet den i Allmänt
Tillbaka med ny energi. jag vill tacka alla som har vart väldigt stöttande i det här med mitt "duckface"! Jag är jätteglad över att ha er. Och du som nu skrev det kan bara sluta gå in på den här bloggen. Jga förstår inte riktigt vad du ville ha ut av det men du har inte sänkt mig för jag tar inte åt mig så bara sluta! Bygger upp mitt självförtroende nu som kommer ligga på toppen om ett tag hoppas jag. Så let´s go again! Har för övrigt fullt upp i stort sätt. Späckar mina vardagar med tennis och fotboll + plugg. Helgerna är aldrig så planerade så det brukar oftast bli lugnt. Men då vet ni varför jag kanske kommer vara dålig på att uppdatera. bloggar självklart så mycket jag hinner! puss<3
bilder från de senaste dagarna+en gammal bild som jag hittade i ett av alla våra album från när jag var liten :)

Postat av: :))

Man måste kunna ta kritik i en blogg Molly, alla måste göra det.. annars är det ingen idé att ha en blogg. Du får skapa dig en så kallad glasbubbla och ha på huvudet, och låta allt taskigt studsa mot glaset. Då kan ingen sänka dig. Du vet att du inte ser ut som "duckface" så ta inte åt dig, du är jättefin. Kramis

2012-04-04 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0