Vad ska man säga...

Skrivet den i Allmänt
Haha inte jobbigt man har det i skolan asså. Går till skolan har ett klassråd på en halvtimme sen är man ledig fram till 12:05! Under den tiden var vi först fem tjejer här hemma hos mig. Sen gick en för hon skulle ha lektion medans vi andra stanna kvar och så kom det tre killar sen med. Vi spela lite spel och helt enkelt chillade. Sen gick vi mot stan för att äta med två andra sköningar. Det blev pizza för min del och jag kan säga att det var grymt gott!! Sen var det upp till skolan igen för en 40 minuters data lektion sen var min dag klar. Haha:) Så nu har jag gjort min konstiga stretching övningar som jag måste och gjort läxorna så nu är det bara till att chilla stadigt!:)
puss<3





Wild and crazy:)
Dagens:
Tröja- La Martina
Jeans-Ingen aning (Mammas garderob) :)
Smycken- Thomas Sabo & Energy Armor
Skor- Palladium


För söt är du wilma!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0