Slutet av helgen kunde inte blivit bättre

Skrivet den i Allmänt
Vad ska jag börja med. Att den här helgen varit grym är en bra sammanfattning. Var ju som sagt på inflyttningsfest igår och det var fullt ös. Skit roligt verkligen och jag var helt galen men man måste bjuda på sig själv! Och jag kan säga såhär att vi är världens bästa släkt. Vi har så sjukt roligt så det är helt otroligt. Så jag måste tacka Elin och Jonatan för att jag fick delta på denna fest:) Idag har jag varit i Jönköping. Jag var där med Wilma och vi shoppade såklart. Det var en skön shoppingrunda måste jag säga. Så nu har jag badat lite och ska snart äta. Tack alla som har gjort min helg så här bra!!!!
puss<3


Lördagkvällens outfit!
Shopping med Wilma!!
Love you girl!
Mitt köp idag:)

Postat av: :)

sjukt fin blogg molly, du är riktigt snygg för att vara en 98;a!!

2011-09-25 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0