Oyeea jag klara det yeea!

Skrivet den i Allmänt
Då har hela dagen gått igen...! Går ändå hyfsat snabbt får jag säga. Var ju i skolan såklart och idag hade vi skolfoto! Jag var skit nervös. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Men så är det men får säga att jag klara det nog rätt bra ändå. Jag stod i mitten raden och det blev jag glad över för i år kände jag inte för att stå längst upp. Men skolfoto är någonting jag verkligen inte gillar!!! Så hade vi ju idrott med så på typ en halvtimme skulle alla tjejer fixa sig i omklädningsrummet med bara två uttag till plattångar... Ni fattar lite stressigt. Haha! Men det blev bra så nu är det skönt att det är över.
puss<3


Taggade inför idrotten...   .... eller inte! ;)
Har man tråkigt så har man!:)
Så satt man i aulan och bara vänta!!
This is real!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0