Ojsan..

Skrivet den i Allmänt
Inget bra med bloggningen nu. Sorry.. Har inte haft tid. Så är det. Jag kan ta min fredag och lördag snabbt. Jag spelade match då i fredags men tyvärr fick jag bryta efter ett set på grund av min knän:( inte så kul men det gick verkligen inte att spela och då kan man inte göra nåt åt det. Men jag kände att det är bättre och bryta så det inte bli värre. Så nu kommer jag nog inte träna på ett tag...:( Sen igår så var jag på lassalyckan på invignig. Det var hyfsat kul för jag träffa många kompisar och det är ju alltid roligt. Sen gick jag därifrån till mina kusiner för där skulle vi sova eftersom att mamma och pappa inte är hemma. Så det var en go kväll. Nu har jag precis tittat på när Fannie har spelat fotbollsmatch och snart ska vi äta lite sen ska vi dra till Elin och Jonatan:) Så det blir en rolig kväll!
puss<3




Två stycken som inte var med på att jag tog kort:) haha!

Postat av: Ingrid

2011-09-11 @ 14:51:44
Postat av: Ingrid

Ni är gryyymt snygg Molly o Wilma!<3

2011-09-11 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0