Kretsloppet.

Skrivet den i Allmänt
Denna dagen gick väldigt snabbt måste jag säga men det var ju säkert för att jag har haft rätt roligt. Jag var ju först med Wilma och hon är ju helt underbar! Sen vid tolv så bar det av till Borås. Jag åkte med några nervösa men taggade deltager i Kretsloppet 2011. När vi väl kom fram gick det rätt snabbt till starten och det vart grymt mycket folk men jag fick lite bra bilder i alla fall. När vi kom hem chilla jag lite i soffan först sen fick jag ett ryck och tog på mig för en powerwalk! Eftersom att jag inte har kunnat springa och träna som jag brukar kände jag att en promenad är ju aldrig fel. Så det var faktiskt rätt skönt måste jag säga. Nu är man själv med syrran så det blir la tv:n hela kvällen!:)
puss<3




Dagens:

T-shirt: Bik Bok
Tunika: Chealsea
Tahitis: Gina Tricot
Halsduk: Lager 157
Solglasögon: Gina Tricot
Smycken: Thomas Sabo & Energy Armor


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0