I like the way...

Skrivet den i Allmänt
Skoldagen är då över för min del. Måste säga att det inte alls har varit så hårt. Börja med klassråd sen 3 timmar och 45 minuter hål. Jag, Ida, Lollo, Andrée och Nikita gick hem till Lollo och titta på filmen hur många lingon finns det i världen. Jag hade aldrig sett den och jag tyckte den var jättebra. Sen skulle Nikita göra mat... Det gick sådär men tillslut fick vi makaroner och bacon och jag tyckte i alla fall det var gott. Sen var det bara att gå tillbaka till skolan för en data lektion. Sen kom jag utanför entren och då stod Stefan där och vänta på mig så åkte vi upp och träna lite. Det gick faktiskt bra. Så nu taggar vi match i morgon. Men snart kommer Wille. Så...
...Bye Bye





PHOTO BOOTH


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0