I am Born this way!

Skrivet den i Allmänt
TDagen har flutit på som den ska. Jag måste säga att mina vänner är underbara! Vi var hemma hos Elin idag och bakade,spela spel och chilla. Det är gött att gå i skolan ibland asså:) Blev ingen bloggning igår hade fullt upp. Var med Wilma, drog till Gällstad sen var det ELFSBORGS MATCH! Och dom slog Helsingborg med 3-2 vilket var grymt. Så gårdagen var helt okej måste jag säga. Nu ska jag ha en skön eftermiddag och ikväll ska jag ut och gå lite tror jag ;) Det är så min träning ser ut nu för tiden:) Haha!
ciao!

Blandade bilder från dom närmaste dagarna!


Vi bakade lite.... .... Gick sådär!:)
Wilma!!
Nu kör vi
ELFSBORGS MATCH!
Vilma Efra ängde med också!
Today!
Ida har en ny cykel...
Kom hem och fick se mitt rum såhär:)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0