I am back!

Skrivet den i Allmänt
Nu är det verkligen grymt! Skolan flyter på och allt annat runt omkring är nära till perfekt nu. Var ju med Wille idag och jag har verkligen världens bästa pojkvän! Så tränade jag med för omväxlings skull ;) Haha nej men det var tennis på programmet idag och det gick faktiskt bra denna gången också. Nu flyter det på som det ska och det ska jag säga att det är really najjs... Kan också säga att det blir inget bloggande i morgon på eftermiddagen för jag drar mig mot Borås för match. Så vi får se kanske hinner lägga in ett snabbt inlägg annars hoppas jag att ni håller tummarna för mig!
puss<3


Ni kan också följa mig på Instagram! mollysamuelsson söker ni bara på, där lägger jag upp bilder så ofta jag kan!:)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0