Great day!

Skrivet den i Allmänt
Den här dagen kan inte ha blivit bättre. Hade tre rätt sköna lektioner fram till elva sen hade man då hål i två timmar. Då var jag först och käka med Stefan på stan, sen gick jag till mamma och hängde där lite. Efter en stund gick jag till min goa kusin Elin. Hon hade lunch och då passa jag på att hänga med henne. Det är aldrig fel ska jag säga. Vi var först lite i hennes lägenhet sen gick vi upp till våran kära farmor för att titta in hennes nya lägenhet. Det var mycket grejer men det är de som är våran farmor asså:) Så tack för en skön stund Elin! Sen var det tillbaka till skolan för en so lektion sen sluta man då. Så inte jättejobbigt. Hade en underbar eftermiddag också. Wille var här och vi pluggade faktiskt. Skit kul!
puss<3

Alla människor runt om mig är viktiga! Älskar er!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0