Chillidill... ... Eller inte!

Skrivet den i Allmänt
Måndag igen då..:) Vad ska man säga åt det egentligen. Inte kul kanske men man kan inte hjälpa det så det är bara till att köra på. Hände inte så mycket i skolan eftersom att vi typ bara hade massa lektioner. Och nu är jag hemma och här är det inte heller direkt ös. Haha! Jag ska nog gå ut och gå lite sen ska jag kanske pröva träna lite ikväll med. Tennis då för fotbollen är nog helt körd just nu:( Vi får se när jag kommer tillbaka till den men vi får hoppas att det går att slå något slag idag i alla fall!  Vad händer annars i mitt liv? Nej inte så mycket det rullar på just nu. Försöker som sagt komma i gång med lite träning och familjen är lika go som vanligt och mina kompisar är helt underbara! Hoppas det fortsätter så här nu!
puss<3


I MISS THIS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0