Borås here i am!

Skrivet den i Allmänt
I morses tog jag och pappa bilen till Borås. För där var det några goa brudar som tränade så vi kom som en lite suprise och hälsade på. Det var riktigt roligt att träffa dom så det var en skön stund. Sen åkte jag och pappa till stan för att kolla lite i affärer. Jag hittade så klart någonting. Jag köpte ett par Palladium skor och en tröja på Modefabriken. Så jag är väldigt nöjd. Vi kolla också på presenter till min kära syster för hon fyller år nu på fredag. Vi var också och kolla på pappas nya bil som han har beställt. Det var riktigt nice!!! Så nu taggar vi för inflyttningsfest hos Elin och Jonatan:)
puss<3


Här får tjejerna välja varsin Thomas Sabo berlock :)
En sån här kärra kommer pappa kör i om ungefär en månad. Fast vit!!
Han ser rätt nöjd ut asså!
Favvo märket för min del!
Jag började titta på vad jag ville ha för bil...
Man kan ju alltid drömma!!
Gillar vi!!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0