oopss!

Skrivet den i Allmänt
Förlåt för dålig bloggning nu är jag back on track så nu ska jag skärpa mig. Gårdagen var skön måste jag säga. Gick till skolan till 12 sen åkte jag till borås för att kolla mina knän. Det gick bra och nu har jag fått ett schema med uppgifter som jag ska göra för att det ska bli bättre. Så vi hoppas på det bästa. Sen på kvällen kom Evelina och William för dom skulle sova här. Det var den bästa kvällen på länge måste jag säga. Idag har vi chillat här på Gullrisvägen hela förmiddagen och bara gort sånt som är skönt. Så tack ni två för en grym fredag/ lördag! Ikväll får jag se vad som händer ska nog vara hemma med mamma och bara ta det lugnt för jag är rätt slö.
puss<3



Sister i love you!


I am myself!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0