Lördagen är här!

Skrivet den i Allmänt
Lördagen är äntligen här och jag gör det jag är bäst på tar det lugnt och tar dagen som den kommer. I förmiddags var jag med lilla sötnosen Wilma. Hon fick hjälpa mig lite att städa i min garderob för fick typ ett ryck i morses och rev ut allting. Inte jättenödvändigt men jaja det blev bra i alla fall. Sen spela vi lite spel och käka nachos. Sen tog min pappa med oss i husbilen upp till lassalyckan. Det var nämligen A-lagsmatch så vi satt där och frös hela matchen. Det var inte bästa matchen dom spelat men dom vann :) Nu har jag kommit hem och väntar på att William ska komma så det är en toppen dag.
puss<3


Jag kan allt göra det bra om jag anstränger mig:) (Men då är det här bara halva garderoben då) HAHAHA!
Oyeea!!
CAMWOW!
Love!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0