Kan inte blivit en bättre lördag

Skrivet den i Allmänt
Den här lördagen har levererat. Hela dagen har gått fort men liksom så är det ju när man har roligt. Det börja med att jag fick gå upp tidigt för att jag skulle tillbaka till den är sjukgymnasten Greus. Och det ligger ju i Borås så vi gjorde även Borås när vi var färdiga hos Greus. Så det blev lite shopping och god mat med mamma och syrran. Det var mysigt. Sen har jag spenderat min tid i en frisörstol. Det är nämligen så här att jag har blivit platt permanentad. Det tog tid och sved men det var verkligen värt det. Resultatet blev toppen! Så tack mamma för att du la ner den tiden på mig!!Älskar dig! Den här kvällen har vi vart hos grannarna och nu blir det chilll!
puss<3
Dagens köp:
Jacka- Intersport
Mössa-Jolina
Plattång- Mamma:)


Resultatet!
Ni får fler bilder i morgon!:)



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0