Ibland är skolan faktiskt bra.

Skrivet den i Allmänt
Vaknade i morses och var skit trött men ändå typ taggad. För min skoldag bestod ju bara av två lektioner. Så fick jag skjuts i morses också. Av William:) Det var roligt men kallt. Frös som fan men det var de värt. Under de tre timmar vi hade hål var vi hos Louise och kollade på någon konstig film... Ussch Säger jag bara!! När vi väl var tillbaka på skolan kanske jag gjorde bort mig lite, vet inte riktigt men skit samma. Vi hade data i alla fall och då typ fick vi göra vad vi ville så det var min skoldag. Haha! Tänk att ha det så här typ varje torsdag. Man ska inte klaga direkt. Nu har jag gjort streching programmet IGEN. Jag vet att jag måste så... Nu kommer nog Wille snart tror jag. Så min eftermiddag blir chill som vanligt.
puss<3




You make me Smile!


Sötnöt!
Mindre fin...


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0