I am back as normal

Skrivet den i Allmänt
Skolan. Ja asså den här dagen har inte direkt varit så hemsk. Rätt lugna lektioner. Korta. Och två idrottslektioner på en dag tycker jag inte är så farligt. Så varför hitta problem när dom inte ens finns här? Det som gick lite siså där i går har ordnat upp sig och det är jag väldigt glad över för det var en jobbig dag i går alltså. Mentalt. Men det är inte alltid perfekt så det gäller att njuta när det väl är det. Och det gör jag verkligen! Eftermiddagen har bestått av skratt, flabb, wordfeud, tacos mm! Så det flyter på som det ska nu alltså! Nu ska jag dra mig mot gymet igen... Jag får inte trötna redan men känns jobbigt varje gång jag ska dit.
puss babes!<3


Ida hittade några intressanta böcker hos skolsköterskan....
Har man tråkigt så har man:)
Fysik oyeea??!!!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0