...

Skrivet den i Allmänt
Söndagen har vart helt okej måste jag säga. Börjde med att jag och min kära pappa var ute och gick i morses. Det var faktiskt lite mysigt. Vi gick "fårarrundan" Den var inte så långt så helt perfekt för mig. Sen när vi kom hem tränade jag lite sen kom Elin Wiberg så kolla vi på film. Den var la hyfsat men jag ryckte till några gånger...:) Hahaha! Skräck filmer är inte riktigt min grej kan jag säga. Sen var det fotbollsavslutning för min del. Vi bowlade. Det är inte min starkaste sida men jag är ändå nöjd med min 135 poäng på första omgången. Vi åt efter det men sen gick jag och Vilma. För vi skulle gå hem så vi orka inte sitta kvar där. Det var skönt att gå med henne hem behövde prata med henne lite och så. Nu har jag kommit hem och MÅSTE verkligen plugga. Har historia tills i morgon och har inte öppnat boken än. Lycka till Molly!
Kvällens outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0