Då var jag här igen!

Skrivet den i Allmänt
Yes då var det dags för bloggning. Jag tycker det är skönt för man kan liksom skriva av sig om allt som hänt och om man är orolig och ledsen är det bara att skriva. Men idag måste jag säga att humöret är på topp. Har haft rätt sköna lektioner idag och jag känner att jag kan faktiskt ha lite koll om jag tänker efter. Men det kommer de stunder som jag kan vara riktigt blond också. Men det blir ju bara roligt så ja okej jag är som jag är. Men det är en sak jag fortfarnade undrar och vet inte vad jag ska tro. Växer håret om man dricker mjölk? Haha jag vet en sjuk fundering och alla säger "Nej Molly, Det växer inte bara för att du dricker mjölk"!! Men jag vet inte. Tänk om det gör det.... :) Aja What ever egentligen. Nu Har jag också spenderat en timme ungefär med Wille. Han hade tyvärr mycket plugg så var tvungen att dra hem men det var en  mysigstund och gjorde min dag. Nu ska jag snart ha roligt på gymet igen och senare i dag blir det match att kolla på.
tjabba tjena hallå!



Tummen upp för denna dagen!!




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0