Är det söndag så är det.

Skrivet den i Allmänt
Då blir det en kort tillbaka blick på dagen. Jag har spenderat natten med två underbara brudar. Det var mycket skratt och det behövde jag. Har också vart på skottek och ätit med mina mor och far föräldrar. Det var riktigt mysigt. Åkte hem snabbt och bytte om till träningskläder. Tog racket i min hand och spelade första gången på nästan 2 månader. Det var så sjukt roligt att äntligen få pröva och se hur mycket som hade försvunnit. Jag kan säga så mycket som att det känns inte som att jag har varit borta från tennisen för det är nästan lika bra nu som då. Så snart är jag tillbaka på courten igen. Ikväll blir det nog myskväll.
puss på er!<3


Det var inte fullt hus direkt...
Suddig bild men älskar dig Sis!
Hittade lite roliga tidningar
Var en snabbis på Tp-huset med för att kolla lite smycken. Aldrig fel!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0