Weekend!

Skrivet den i Allmänt
Den här helgen har varit riktigt bra måste jag säga. Började med att i går var jag i Gällstad med William, Evelina och Annika. Vi gick och kollade lite på lager och någon mer butik. Kommer inte riktigt ihåg vad den heter:) Jag köpte ett par vanliga svarta jeans. Mina andra har ju varit "lite" sönder. Sen åkte vi till torget här i stan för då var det typ hopptävling eller vad man ska säga. De hade byggt upp railer och tatt dit snö så att det var tävling då vem som var bäst. Det var rätt roligt att se men blev rätt kallt efter ett tag. Sen drog jag hem och pluggade lite. Ska nämligen ha prov i morgon... Vi får se hu det går. Sen på kvällen hade vi mys! Skrattade rätt mycket kan jag också säga så vet ni det :) Idag vakande vi rätt tidigt så jag är ganska trött nu. Men ska klockan tre på Tingsholms modevisning. Det är Wilma som har bjudit med mig så det ska bli roligt. Så det var min helg kan man säga. Kanske bloggar lite senare också.
puss<3




Vem säger att sjuan är lätt?


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0