Back in time!

Skrivet den i Allmänt

Har vart rätt trött idag. Men bara för det så slipper man inte skolan. Utan det var bara att kämpa på. Allting gick ändå rättså bra idag. Lektionerna gick snabbare än vanligt och jag hade riktigt skoj. Speciellt när vi disikerade fisken. har nog aldrig gjort något äckligare men det var nog det som gjorde det så roligt för man satt verkligen och peta och ville inte nudda eller någonting så sprutade de liksom ut blod och aa jag vet inte allt. Men ja vi hade ändå roligt när vi kämpade oss igenom det. Eftermiddagen bestod av att spendera tid med den bästa. Har alltid roligt med honom så det var tur att jag fick träffa honom. Nu ska jag nog plugga lite sen blir det kanske lite träning med Elin.
puss<3




Min fina lilla firre!


Haha fiin!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0