Tillbaka till skolbänken igen.

Skrivet den i Allmänt
Skolan igen idag då. Kändes ändå inte så jobbigt för jag vet att det bara är liksom två dagar kvar till helg och det var ingen jobbig dag idag så det flöt på som det skulle. Var kanske lite trött men blev typ överspeedad då så det kanske bara var bra. I eftermiddags var jag med mina kära vänner Ida och Vilma. Vi pluggade för vi ska ha prov. Så det kunde behövas verkligen. Sen blev det lite käk och wii. Haha! Att man fortfarande tycker sånt är roligt är kanske konstigt men aja vi gör det och vi kanske är som vi är men så är det. Nu har jag städat i typ hela mitt rum. Så har jag flyttat om lite med för att få lite nytt. Så jag blev faktiskt väldigt nöjd. Hårt slit ger ju faktiskt resultat. Så nu ska jag nog sätta mig med lite mer plugg och sen blir det sängen.
puss på er!

Liten kik på hur det blev!




Nöjd tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0