Tillbaka igen!

Skrivet den i Allmänt

Min dator mår inte alls bra så måste tyvärr lämna in den:( men jag tänker använda mig av mammasdator så jag kan blogga lite ändå. Kommer inte bli några tips eller något speciellt nu för har inte de verktygen jag behöver på denna datorn så ja ni för nöja er med vanlig bloggnig. Just nu är vädret jättedåligt så man vill bara hålla sig inne. Jag har dock vart på stan lite för min syster och hennes fotbollslag sålde nämligen och då ville vi stötta dom lite. Annars så läser jag lite tidningar och pluggar. Kommer nog göra det i stortsätt hela dagen om inte något annat händer. Gårdagen var bra. Var som sagt på kalas i badhuset med ett gäng tjejer och det var faktiskt roligt för vi var där själva och kunde göra precis vad vi ville. Så det var inte helt fel. Sen blev det mys med hela familjen på kvällen. Så ja då vet ni lite hur det ligger till!
puss<3




Helens hus

 


Lite smått och gått!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0