So live your life,live you life be what you wanna be...

Skrivet den i Allmänt
Fredag! Äntligen. Rätt skönt ska det bli med helg nu asså. Den här helgen blir grym. Men börjar med min dag idag. Den har flytit på bra i skolan tycker jag. Inte så jobbiga lektioner. Så det gillar vi. Var mycket skratt kan jag också till lägga. Efter skolan gick jag hem och sen kom pappa. Nöjd som få för han hade vart och hämtat sin nya bil. En Range Rover Evoque. Hur snygg som helst verkligen! Vi var ute och körde lite i stan mest för att känna på den lite. Underbar. Mamma ska få åka på en tur senare i kväll så då blir det ännu mer åkande. Så det kommer kännas bra att åka runt i den. Nu tror jag att jag ska plugga lite. Har prov på måndag och känner inte för att plugga i helgen har massa annat planerat. Så ha en bra fredag kväll allihopa!
puss<3


På matten körde vi plump och jag tror att Nikita hade svårt för att räkna...
Koncentrerad var han med. Men det hjälpte inte för att jag ägde ut honom ändå :)
ÄLSKAR DEN HÄR BILEN!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0