omg!

Skrivet den i Allmänt
uppdateringen var inte alls bra igår. Men det var så här att dagen gick i ett. Började med att jag åkte till Götet med Fannie, Elin och Tova. Det var en riktigt mysig shopping tur. Men det blev inte jättemycket handlat för alla var ganska sega men så är det. När jag kom he var jag piggare för jag somna i bilen påväg hem :) Haha! Så då förbereddes det med Halloween. Jag och ett gäng goa brudar var ute och plinga. Haha man kände sig som tio år igen men riktigt roligt var det. Sen sov vi hos Vilma. Vi titta på film och myste. Tack tjejer för en grym Halloween. Idag var det till att gå upp tidigt igen för de andra skulle träna så jag fick le och se glad ut. Idag blir det nog inte så mycket som händer för min del. Taggar för fullt till Stockholm i morgon asså!!!
puss<3

När jag drog igår var det unefär så här jag såg ut.


IN GOTHENBURG!



De här skorna skrek "köp oss,köp oss" Men jag sa "jag köper er i stockholm"


De jag fick med mig hem var dessa skin shorts. Såå sjukt coola!


Halloween!

Min tisdag består nog mest av MUSIK!






Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0