ojojojoj!

Skrivet den i Allmänt
Fest hos Molly. Nej kanske inte men hos mange är det de. Haha! Vet inte vad det är med mig kanske är trött eller nåt. Men det var en riktigt skön dag idag. Som vanligt hål och då blev det att vi var här. Chillade för det mesta. Vi fick skjuts av min söta pappa för han kom så läglit när vi skulle gå. En data lektion på 40 minuter sen äntligen TENNIS. Första elevensval på länge. Skit glad var jag så det gick faktiskt väldigt bra. Så nu har jag pluggat typ hela eftermiddagern ska nämligen ha prov i morgon. Men tydligen kan man bli så trött på skolan så man somnar mitt under allting. Bra molly! Nej men så är det la. Ska snart iväg och träna igen. Ser fram emot att träffa gött folk och fortsätta dagen precis som den varit hitills! Puss på er!
Onpice is good!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0