Min dag i lång text!

Skrivet den i Allmänt
Idag var det precis om alla andra torsdagar. gå upp för typ tio minuters lektion sen i hål. Och idag var vi hos lollo och hade typ modevisning en hyfsad skön skoldag. Vi gick tillbaka vid typ halv tolv hade lektion i 40 minuter sen gick jag hem. På något sätt måste jag blivit väldigt tröt för jag somna vid typ halv två och väcktes av att Vilma skickade att dom snart var hos mig. Då var det till att vakna och låtsats som att inget hade hänt:) Haha! Jag är som jag är. Vilma och Wilma var som sagt här idag och det blir lite jobbigt om man ska ropa på en av dom för då svarar båda. Haha! I kväll har jag tränat tennis med goa människor. Jag var typ helt speedad men det gick sjukt bra och jag hade så himla roligt så det var la det. Känner mig som en tre åring med de här gluggarna i munnen men jag hoppas att jag fortfarande är tretton. Sov gott allihopa!
puss<3

Ni får en sneak peak från våran modevising:)




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0